کد خبر: ۷۳۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۸
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تعیین و انتخاب ارکان جدید هیات رییسه این فراکسیون در سال جاری خبر داد.
انتخاب ارکان هیات رییسه فراکسیون امید در اجلاسیه دوم/ ابقای تابش، حسین‌زاده و پارسایی در سمت‌های پیشین/ حضرتی، رحیمی و نجفی دبیران فراکسیون

به گزارش خبرداغ،بهرام پارسایی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هیات رییسه جدید فراکسیون امید اعلام کرد: در این جلسه درباره این‌که باید تغییراتی برای رسیدن به اهداف داشته باشیم، بحث و بررسی انجام گرفت و قرار شد با فعال کردن کمیته‌ها در سال جاری چند طرح و پیشنهاد اثرگذار در موضوعات مختلف را در مجلس مطرح کنیم.

او از انتخاب ارکان این هیات رییسه خبر داد و گفت: در جلسه صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید تابش و حسین‌زاده همچون سال نخست به‌عنوان نواب رییس انتخاب شدند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه فاطمه سعیدی و الیاس حضرتی نیز به‌عنوان ناظرین هیات رییسه فراکسیون برای اجلاسیه دوم برگزیده شده و بنده همچون سال نخست به‌عنوان سخنگوی هیات رییسه فراکسیون انتخاب شدم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس یادآور شد: مصطفی کواکبیان، علیرضا رحیمی و علی نجفی خوشرودی هم در این جلسه به‌عنوان ۳ دبیر هیات رییسه انتخاب شدند.

پارسایی در پایان یادآور شد: در این جلسه همچنین این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت که باید تغییراتی برای رسیدن به اهداف داشته باشیم و قرار شد با فعال کردن کمیته ها در سال جاری چند طرح و پیشنهاد اثرگذار در موضوعات مختلف را در مجلس مطرح کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: