کد خبر: ۷۳۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۵
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ادعاهای نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره بازدید از مراکز نظامی ایران در حد مطرح شدن نیست.
امیر حاتمی: نیکی هیلی در سطح طرح ادعای امکان بازدید از مراکز نظامی ایران نیست
به گزارش خبرداغ،امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به ادعاهای نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل مبنی بر امکان بازدید آژانس از مراکز مشکوک نظامی ایران طبق برجام، اظهار داشت: نیکی هیلی در سطحی نیست که همچین ادعایی کند و ادعای وی حتی در حد مطرح شدن نیست.

به گزارش فارس، اخیرا نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار کرد.

به گزارش خانه ملت، نماینده آمریکا در سازمان ملل در این دیدار مدعی شد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طبق توافقنامه برجام می‌تواند بر مراکز نظامی مشکوک ایران نظارت کند و از آنها بازدید داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: