کد خبر: ۷۳۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۸
کرباسیان در همایش بانکداری اسلامی:
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تلاش‌های دولت برای توسعه اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری خارجی ، خصوصی‌سازی و تعیین نقش نظام بانکی قابل اهمیت است.
قانون به فضای اقتصادی کشور بازگشته است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مسعود کرباسیان در بیست و هشتمین همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی با بیان این که مردانی در کشور ما خون دادند که امروز شاهد آرامش باشیم، گفت: از اعتماد رئیس‌جمهور و مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و رای دادند سعی خواهم کرد جواب این اعتماد رابه خوبی بدهم.

وی ادامه داد: محور این همایش حمایت از تولید و اشتغال است که رهبری در بیانات خود فرمودند و رئیس‌جمهور نیز در ابتدای دولت در دولت یازدهم و ابتدای دولت دوزادهم تاکید کردند.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان این که حسب بررسی روند تغییرات اقتصادی که انجام شده خوشبختانه تراز کارهای دولت مثبت بوده است، عنوان کرد: اقتصاد کلان رشد مثبت داشته است، در فضای کسب و کار بهبود نسبی حاصل شده و شاهد ثبات‌سازی اقتصاد کلان هستیم.

 وی در ادامه افزود: قانون به فضای اقتصادی کشور بازگشته است، رشد اقتصادی مثب و سود بین بانکی کاهش پیدا کرده است. سود پولی انضباط پیدا کرده، نوسانات بازار و تراز تجاری مثبت شده است و از همه مهم‌تراقتصاد مردمی شده‌است.

کرباسیان در ادامه به فعالیت تیم اقتصادی دولت اشاره و اظهار داشت: تلاش‌های دولت برای توسعه اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری خارجی ، خصوصی‌سازی و تعیین نقش نظام بانکی قابل اهمیت است.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: دولت در تامین مالی واحدهای اقتصادی فعال است و هرگونه عدم کارایی بر بازدهی نهایی بخش‌های مختلف اثرگذار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: