کد خبر: ۷۳۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۲۲
ایران زمانی در صدر حامیان جنبش حماس قرار داشت؛ اما این گروه فلسطینی در سال ۲۰۱۲ میلادی و پس از آن که در جنگ داخلی سوریه از حمایت از بشار اسد رئیس دولت حاکم بر دمشق و متحد تهران سر باز زد، روابطش با ایران سرد شد.
رهبر حماس: روابط مان با ایران ترمیم شده و از هر زمان دیگری محکم‌تر است / تهران بزرگترین حامی مالی و نظامی حماس استرهبر جدید حماس روز دوشنبه اعلام کرد این گروه فلسطینی، که کنترل نوار غزه را در اختیار دارد، روابط خود را با ایران ترمیم کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از آسوشیتدپرس، ایران زمانی در صدر حامیان جنبش حماس قرار داشت؛ اما این گروه فلسطینی در سال ۲۰۱۲ میلادی و پس از آن که در جنگ داخلی سوریه از حمایت از بشار اسد رئیس دولت حاکم بر دمشق و متحد تهران سر باز زد، روابطش با ایران سرد شد.

به نوشته آسوشیتدپرس، رهبر جدید حماس در نشستی چهار ساعته با خبرنگاران در غزه، با بیان این که امروز روابط حماس و ایران ترمیم شده و از هر زمان دیگری محکم‌تر است، گفت جمهوری اسلامی ایران «بزرگترین حامی مالی و نظامی» حماس است.

جلسه دیروز نخستین نشست رهبر ۵۵ ساله حماس با خبرنگاران از زمان انتخاب او در ماه فوریه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: