کد خبر: ۷۳۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۱۹۴
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: برای ما بازی‌های لیگ دسته اول مهمتر از جام حذفی است.
از آنچه در استقلال می گذرد بی خبرم/ برای ما لیگ مهمتر از جام حذفی استبه گزارش خبرداغ ، وینکو بگوویچ در خصوص شرایط گل‌گهر سیرجان گفت: از 3 بازی 7 امتیاز گرفته‌ایم اما در ادامه کار سختی در پیش داریم. از عملکرد شاگردانم در بازی با ماشین‌سازی هم راضی هستیم اما مهم این است که این روند را ادامه داده و به هدفی که داریم برسیم.

 

وی در خصوص شانس صعود گل‌گهر به لیگ برتر تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که به لیگ برتر بیاییم و سال گذشته هم فقط یک امتیاز کم آوردیم. می‌دانیم که رقابت در لیگ یک خیلی سخت است و خیلی از تیم‌ها برای صعود هزینه کرده‌اند.

 

بگوویچ در خصوص بازی با استقلال در جام حذفی به تسنیم عنوان کرد: برای ما لیگ دسته اول مهمتر از جام حذفی است و الان هم به بازی برابر مس کرمان فکر می‌کنم. با این حال بازی با استقلال هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد و تلاش می‌کنیم از حریف خودمان عبور کنیم.

 

سرمربی گل‌گهر سیرجان در خصوص اینکه باشگاه استقلال 2 بازی به منصوریان فرصت داده است گفت: این موضوع که در استقلال چه می‌گذرد، آز آن بی‌اطلاع هستیم. اولتیماتوم به منصوریان ارتباطی به من ندارد و فقط می‌توانم در مورد تیم خودم صحبت کنم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: