کد خبر: ۷۳۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۷
پی بی اس، شبکه تلویزیونی ملی آمریکا، ضمن پخش گزارشی از خبرنگار خود از عرشه ناو هواپیمابر نیمیتس می‌گوید کارشناسان در جستجوی راه‌های جدیدی برای بازداری، از بین بردن یا از کار انداختن پهپادها هستند.
پنتاگون در جستجوی راهی برای از کار انداختن پهپادهای ایران / این پهپادها همه روزه بر فراز کشتی های جنگی امریکا پرواز می کنند
پی بی اس گزارش داد: مقابله با تهدیدهای ایران علیه کشتی‌های جنگی آمریکا در خلیج فارس در دستور کار کارشناسان وزارت دفاع ایالات متحده، پنتاگون، قرار گرفته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ پی بی اس، شبکه تلویزیونی ملی آمریکا، ضمن پخش گزارشی از خبرنگار خود از عرشه ناو هواپیمابر نیمیتس می‌گوید کارشناسان در جستجوی راه‌های جدیدی برای بازداری، از بین بردن یا از کار انداختن پهپادها هستند.

پی بی اس اظهارات دِیو کورتز فرمانده عملیات اجرائی ناو نیمیتس را نقل می کند که گفته است پهپادهای ایران تقریبا همه روزه بر فراز کشتی های جنگی زیرمجموعه ضربتی ناو هواپیمابر نیمیتس پرواز می‌کنند.

این شبکه به نقل از مقامات نظامی آمریکا می‌گوید، حتی اگر منظور ایران «دردسر آفرینی» باشد، پرواز پهپادها بر فراز این مجموعه می‌تواند خطر یک برخورد جدی تصادفی را پیش بیاورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: