کد خبر: ۷۳۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۶
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: باند اخاذی توسط پلیسهای تخصصی شهرستان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری باند اخاذی از دختران و پسران جوان در کرمانشاهبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم از کرمانشاه ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا شیرزادی اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان به‌واسطه انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باب قهوه‌خانه در زمینه اخاذی از دختران و پسران جوان باخبر شدند و رسیدگی به موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که صاحبان قهوه‌خانه که مکانی را برای تجمع اراذل و اوباش فراهم کرده بودند، با تعبیه یک دوربین در داخل باند ضبط از افراد حاضر در لژ خانوادگی قهوه‌خانه به‌صورت غیرمجاز فیلم می‌گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: این افراد با اهداف از قبل طراحی‌شده و وعده‌های دروغین طعمه‌های خود را به قسمت شخصی قهوه‌خانه آورده پس از تهیه فیلم از  آنان اخاذی می‌کردند.

شیرزادی گفت: مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه پس از کسب اطلاعات و جمع‌آوری ادله لازم با هماهنگی دستگاه قضائی در یک عملیات غافلگیرانه عوامل دخیل در این پرونده را دستگیر و قهوه‌خانه مربوطه را پلمب کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: