کد خبر: ۷۳۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۵
نتایج یک مطالعه در آمریکا نشان می‌دهد مصرف مواد مخدر با نرخ بیکاری مرتبط است.
کارشناسان آمریکایی: مصرف مواد مخدر با بیکاری مرتبط استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، در این بررسی کارشناسان به تحلیل و ارزیابی ارتباط بین مرگ و میر ناشی از مواد مخدر و اوضاع اقتصادیِ کشور در زمان انجام این مطالعه پرداختند. این بررسی به این خاطر انجام شد که بنابر آمار مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا، تعداد مرگ و میرهای ناشی از اوردوز مواد مخدر از سال ۱۹۹۹ چهار برابر شده است.

کارشناسان آمریکایی اظهار داشتند: افزایش آمارِ مرگ و میرهای ناشی از مواد مخدر همزمان با رکود اقتصادی و پیامدهای بعدی آن تاکید کننده اهمیت درک ارتباط بین شرایط اقتصادی و مرگ و میر ناشی از مواد مخدر است.

به گفته کارشناسان با افزایش یک درجه‌ای نرخ بیکاری در یک ناحیه در این کشور مرگ و میر ناشی از مواد مخدر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر، ۳.۶ درصد افزایش پیدا می‌کند در حالیکه میزان مراجعه به اورژانس به دلیل مصرف مواد مخدر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش اینترنشنال بیزینس تایمز، کارشناسان آمریکایی اظهار داشتند: در مجموع شواهد حاکی از آن است که مرگ و میر ناشی از مواد مخدر و مراجعه به اورژانس در شرایط بحران اقتصادی افزایش می‌یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: