کد خبر: ۷۳۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۴
رئیس پلیس چابهار گفت : عامل جنایت منوجان کرمان،پس از 17 سال فرار در این شهرستان دستگیر شد.
دستگیری قاتل فراری پس از 17 سالبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم گفت: در پی قتل جوانی ۲۲ ساله با استفاده از چاقو در مردادماه سال ۷۹ در شهرستان منوجان استان کرمان و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم و اطلاع از فرار وی به استان سیستان و بلوچستان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که مردی ۴۰ ساله است شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان دستگیر و به فرار ۱۷ ساله وی پایان دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان علت قتل اختلاف مالی اعلام شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: