کد خبر: ۷۳۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۳۰۰
رییس جمهور در دیدار اعضای دولت دوازدهم با رهبر انقلاب:
ربیس‌جمهور، مهمترین معضل پیش روی دولت را مسئله بیکاری و مشکلات اقتصادی خواند و اظهارداشت: نظام بانکی، صندوق‌های بازنشستگی، نبود تعادل در بودجه، مسئله آب و مشکلات محیط زیست از دیگر مسائلی است که باید در چهار سال آینده حل شوند.
وزارتخانه‌ها و بانک‌ها باید از بنگاه‌داری دست بردارند/ با تحول مالیاتی فقر مطلق ریشه‌کن می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام  حسن روحانی که صبح شنبه و همزمان با ایام هفته دولت،  در دیدار اعضای هیات دولت دوازدهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی سخن می گفت، در گزارشی از اقدامات دولت یازدهم و برنامه‌ها و اهداف دولت دوازدهم، گفت:هدف اول دولت دوازدهم حل مشکل بیکاری است و تلاش می کنیم سالانه بیش از ۹۰۰ هزار شغل ایجاد شود.

رییس‌جمهور، «تحقق رشد ۸ درصدی، مبارزه با فقر و تحقق عدالت اجتماعی» را از دیگر اهداف دولت برشمرد و با بیان اینکه برای رسیدن به رشد ۸ درصدی نیازمند ۷۷۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید در سال هستیم، افزود: برای رسیدن به این هدف، بودجه و امکانات دولت کافی نیست و باید بانک‌ها، بازار سرمایه، صندوق توسعه ملی و سرمایه بخش خصوصی به میدان بیاید و سرمایه خارجی نیز جذب شود.

روحانی، تورم سالانه را کمتر از ۸ درصد خواند و اظهارداشت: تلاش دولت دوازدهم این است که تورم را تک رقمی نگه دارد. سال گذشته سالی استثنایی برای اقتصاد کشور بود زیرا شاهد رشد اقتصادی دو رقمی بودیم و رشد اقتصادی ایران در جهان اول شد.

رییس جمهور با اشاره به لزوم مردمی کردن اقتصاد و اصلاح نظام بانکی گفت: اگر بخواهیم به این اهداف برسیم، باید سود بانکی کاهش یابد و وزارتخانه‌ها و بانک‌ها از بنگاه‌داری دست بردارند.

روحانی با بیان اینکه به مردم قول داده‌ایم فقر مطلق تا پایان دولت دوازدهم ریشه‌کن شود، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف باید با تحول مالیاتی، فاصله دو دهک بالا و پایین جامعه کم، و فقر مطلق ریشه‌کن شود.

رییس جمهور، «نوسازی و بازسازی صنایع»، «تحول در اقتصاد دانش‌بنیان» و «اتکاء به درآمدهای غیرنفتی» را از دیگر برنامه‌های دولت خواند و افزود: دولت دوازدهم بیش از گذشته با مشکلات آشناست و همه باید برای حل مشکلات کشور به دولت کمک کنند.

روحانی گفت: تلاش شد در انتخاب وزرا و معاونان رییس‌جمهور، افرادی کارآمد و شایسته بدون وابستگی جناحی و حزبی دعوت به کار شوند.

در پایان این دیدار، نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
آقای روحانی! از پایان ایرانهراسی بارها سخن گفتهاید! آیا عربدههای وحشیهای آمریکا را میشنوید؟ چرا کسی پاسخ فحاشیهایشان را نمیدهد؟ اقتدار مایه عزت است، از حججیها بیاموزید.


اشتباه آقای رئیسجمهور و اصلاحطلبان در این است که فکر میکنند اگر ترامپ رئیسجمهور آمریکا بنا بر دلایلی کنار برود برجام از مرگ مغزی بیرون میآید در حالی که سیستم آمریکا فارغ از احزاب آن تحریمهای جدید را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران موکول کرده بود. آمریکاییها براساس منافع ملی توسعهطلبانه و استکباری خود عمل میکنند.


آمریکا با همپیمانان خود هر آنگونه که تمایل دارند برجام را ترجمه یا تعریف میکنند. اگر این یک معامله برد برد بوده چرا ما نخواستهایم برجام را از نگاه خودمان ترجمه و اعمال کنیم؟ اگر در تعریف ما از برجام، نقض برجام توسط آمریکا آشکار است، چرا در اقدام متناسب با این بدعهدی تعلل میکنید در حالی که آمریکا در اولین فرصت تفسیر خود را بدون هیچ گونه مانعی و با تأیید تلویحی و تصریحی شرکای اروپاییاش اجرا میکند؟


هرکسی با مقداری تعقل و دوراندیشی متوجه میشود که امثال گورباچف، قذافی و... با سیاست گام به گام نزدیک شدن به غرب، این فرصت را به آمریکا دادند که آنها را دور بزند و حذف کند. هیچ بعید نیست که ما هم در برجام چنین سناریویی برایمان طراحی شده باشد.

در برنامه نقضهای مکرر برجام از سوی شیطان بزرگ، مسئولان دولتی تنها به صدور بیانیه اکتفا کردهاند، چرا که هیچ اهرم فشاری ندارند (آب سنگین اراک را بتنریزی کردند. 19 هزار سانتریفیوژ را نابود کردند و اورانیوم غنیشده را هم یا اکسید و یا از کشور خارج کردند و...!!) آمریکاییها قصد دارند با صنعت موشکی نیز همان برخورد برجامی را داشته باشند که متأسفانه رئیس جمهور نیز در زمان انتخابات به آن حملهور شد!

کدام کشور اطلاعات امنیتی-نظامی خود را در اختیار دیگر کشورها قرار میدهد که شیطان بزرگ از مسئولان ایرانی چنین درخواست نابخردانهای میکند؟! مجلس شورای اسلامی چرا هیچ واکنشی به این درخواستهای بیشرمانه از خود نشان نمیدهد؟!

قضیه هولوکاست هر از گاهی توسط غربیها مطرح میشود تا زنده نگه داشته شود! این رفتار بعد از 60 سال هنوز کارایی خود را از دست نداده است و مورد بهرهبرداری غرب واقع میشود. مدل تبلیغات و بهرهبرداری یکطرفه از برجام برگرفته از راهبرد و استراتژی اینچنینی است که یک توافق میتواند تا مدت طولانی برای طرف زورگوی مذاکره امتیازآوری داشته باشد.


آیا زمان از نظر دولت در تحقق وعدههایش به مردم، ملاک قرار داده نمیشود؟ چرا شعار معیشتی و اقتصادی میدهند اما در عمل همان روند غلط گذشته را دنبال میکنند و یا در مورد برجام با این که به تقریباً هیچ بودن آن معترفاند باز اصرار به بزک کردن آن دارند؟ چرا نباید برای آینده استقلال اقتصادی و سیاسی 80 میلیون ایرانی در طی 5 سال از بهترین گزینهها استفاده کنیم و به حاشیهها نپردازیم؟

برخی فتنهگران و شیپورچیهای غرب در داخل کشور، بعد از چند سال جنگ در سوریه، دیگر باید به این یقین رسیده باشند که سوریه و جبهه مقاومت و پاسداری از خون شهدای حرم خط قرمز مردم ایران است. انگار بعد از پاکسازی منطقه از شر تروریستها باید حامیان غیررسمی این گروههای وحشی در کشور را که به خیانت خود رنگ روشنفکری زدهاند درسی داد که هرگز فراموش نکنند.

چرا با سران فتنه با آن همه خیانت در حد حصر برخورد شده است؟ جالب اینکه به جای عذرخواهی از خطاهای فاحش که مرتکب شده و خسارتهای جبرانناپذیری که به نظام وارد کردهاند طلبکار هم شدهاند!

چرا صدا و سیما برنامههای پربیننده را به آخر شب موکول میکند تا هم مردم از استراحت مفید اول شب بهرهمند نشوند و هم در ساعت توزیع رزق معنوی و سحرخیزی، بسیاری از مردم در خواب خستگی ناشی از ساعات غفلت شبانه باشند. از صدا و سیما انتظار فرهنگسازی دینی داریم.

آقای مهدویان باید از اینکه شعبان بیمخهای سینما و حامیان منافقین جنایتکار به او اینقدر حمله میکنند بداند که فیلمش درست به هدف زده و باید خوشحال باشد.


بیتدبیری دولت از امر مسکن موجب افزایش سرسامآور اجارهخانه شده در نتیجه نتوانستهام خانه مناسبی اجاره بکنم در پی آن برای ثبتنام فرزندان دانشآموزم نیز مشکل پیدا کردهام.

دلهره و وحشت کنونی در میان مردم کشورهای غربی ناشی از بذرهای تروریسم است که سیاستمداران غربی در کشت و آبیاری آن در منطقه ما از هیچ کوششی دریغ نکردند و اکنون با قلع و قمع تروریستها در این منطقه، شاهد شرارتهای آنان در حق مردم بیگناه اروپا هستند ولی مسبب اصلی همان کسانی هستند که اکنون تبلیغات اسلامهراسی در غرب به راه انداختهاند، در حالی که خودشان این حیوانات وحشی را به جان مردم منطقه و جهان انداختند.


شبکه خبر در روز جمعه سوم شهریورماه در برنامه نبض اقدام به پخش ویژه برنامهای درخصوص بررسی مشکلات پزشکانی کرد که برخی از آنان درآمد میلیاردی در کشور دارند! چرا نبض ما کارگران بیکار شده کارخانههایی را نمیگیرند؟


آقای رئیسجمهور! آنچه مردم در یاد دارند در دولت گذشته شما فیشهای نجومی و صندوق ذخیره فرهنگیان و فساد و رانت اقتصادی گسترده بانکی و... خبرساز بوده است، در این دولت راهبرد شما چیست؟ آیا همچنان مردم باید نتیجه این دستدرازیها را سر سفرههایشان احساس کنند؟!

توقیف کالای قاچاق و تقسیم آن در میان برخی مدیران دولتی یا مجوز برای ورود آن به بازار کشور به مراتب مخربتر از واردات قاچاق آن میباشد زیرا موجب شکلگیری باندهای فسادی میشود که ریشه دولتی دارند. تا زمانی که آتش زدن کالای قاچاق اجرا نشود یعنی هیچ عزمی برای مبارزه با آن وجود ندارد.

طبق گزارش نشریه «اکونومیست» در میان 140 کشور جهان در مدت 5 سال گذشته تهران بیشترین رشد شاخصهای شهری را داشته است و بالاتر از پایتخت ایسلند و هلند قرار گرفته است. تخریب قالیباف اولین رفتار غیراخلاقی و حرفهای تازهواردهای به شورای شهر و شهرداری است. کاش از این گونه حاشیهها فاصله بگیرند و راه بهبود شرایط زندگی در این شهر پرجمعیت را به درستی ادامه دهند.


دولت در چهار سال گذشته با تبلیغ و شعار برای رعایت حقوق شهروندی و احترام به مردم خود، ناکام بوده است و این مسئله در عدم مشارکت سازنده با شهرداری تهران مشهود بود و بحث مترو و اتوبوسهای درون شهری از مواردی بود که شهرداری به تنهایی در ادای این حقوق شهروندی سهیم بوده است. حال با توجه به همسو شدن شهردار و شورای شهر جدید که با تمایلات جناحی دولت معلوم خواهد شد که آیا برای دولت مردم در اولویت هستند یا گرایشهای جناحی.

خودروی بنده در حوالی پارک چیتگر خراب شد امداد خودرو هزینه تعمیر آن را 800 هزار تومان برآورد کرد اما وقتی به تعمیرگاه مراجعه کردم خودروی بنده با 150 هزار تومان تعمیر شد. در حالی که همان تشخیص امداد خودرو را فرد تعمیرکار هم داده بود. امداد خودرو لطفا عوامل خود را توجیه کند که اطلاعات غلط به مردم ندهند.

شماره 09699 پیگیری شکایت مردمی مربوط به قوه قضائیه مدتهاست که قطع است! مدیریت عالی دستگاه قضایی باید نسبت به فساد و گاه قضاوتهای ناصحیح برخی قضات و زمانهای طولانی رسیدگی به پروندهها هرچه زودتر وارد عمل شود. تا امکان سوءاستفاده از دشمنان سلب شود.

یک فرهنگی هستم و 30 سال سابقه خدمت دارم. مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان از بیمه طلایی طلبکارم ولی پرداخت نمیکنند اگر دولت بودجه ندارد پس هزینه گزاف برای مراسم تحلیف ریاستجمهوری از کجا تأمین شد؟!
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
لازمة حقوق شهروندی
از رئیس‌جمهور محترم می‌خواهیم برای اجرای حقوق شهروندی یک نسخه از پیام‌ها و شکایت‌های مردم وکارکنان منعکس شده در رسانه های را برای ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی ارسال کند و آنها را موظف سازد که به این شکایت‌ها رسیدگی کنند و پاسخ مقتضی تهیه و برای رسانه ها ارسال شود. عدم همکاری در این زمینه و بی‌اعتنایی به پیام‌های مردم وکارکنان در واقع دهن‌کجی به حقوق شهروندی است.
لطفاً به گوش مسئولان برسانید.
تا چه زمانی قرار است مشکلات ما نگهبانان رسمی شرکت مخابرات رسیدگی شود.
بیش از 7 سال است مشکلات ما نگهبانان رسمی شرکت مخابرات استان تهران رسید گی نمی کنند.
و ضرورت دارد مسئولان برای آن فکری اساسی کنند.
مسئولان قضایی پاسخ دهند
لطفاً مسئولان قضایی پاسخ دهند
. چرا قانون اجرا نمی‌شود؟
آیا کسی هست که بر کار این شرکت مخابرات استان تهران رسیدگی کند؟

جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات استان تهران
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
مشکل بزرگ این با مردم وکارکنان بی قانونی وبی عدالتی ها دولت است و نمایند گان مجلس ومسئولان هم سکوت اختیارکرده اند. باید خیانتکاررا درسراسرکشورمحاکمه کرد.
آن چیزی که بیش ازهرچیزاین مردم و کارکنان رنج می دهد بی توجهی دولت ومسئولین است.
چرا سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع رسیدگی نمی کند.
چرا رئیس محترم قوه قضائیه به این موضوع رسیدگی نمی کند.
شاکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
بنده سه شنبه 1 تیر1395 علیه دادنامه شعبه 101 هیات حل حل اختلات اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران ازطریق دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض کرده ام متاسفانه تاکنون پاسخ روشنی دریافت نکرده ام
ازمسئولان امرتقاضای رسیدگی دارم.
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
آن چیزی که بیش ازهرچیز این مردم وکارکنان را رنج می دهد بی قانونی وبی عدالتی ها درکشوراست.
مشکل بزرگ این دولت ومسئولین با مردم وکارکنان بی قانونی وعدالتی ها است.
ازنمایند گان مجلس شورای اسلامی وشورای نگهبان می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.
چرا نمایند گان مجس درمدت 8 سال است دراین زمینه اقدامی نمی کنند؟
چرا سازمان بازرسی کل کشور درمدت 8 سال است به این موضوع رسیدگی نمی کند.
وظیفه چه کسی است که نسبت به آنها اقدام نماید.
چه کسی به این موضوع باید رسیدگی کند؟
چه دستگاهی باید به مشکل رسیدگی کند؟
تا چه زمان باید بی قانونی وعدالتی را تحمل کنیم.
متاسفانه درمدت 8 سال است هیچ مرجعی پاسخگوی شکایات ما نیستند.
چه کسی مسئول وپاسخگو است؟
و چه کسی باید دربرابراین بی قانونی وبی هدالتی ها پاسخگو باشد.
ازسال 1389 تا کنون هراعتراض وشکایت می کنند و رسیدگی نمی شود. چرا
درمدت 38 سال است هر روزقانون درمجلس شورای اسلامی توصیف می شود هیچ گونه ارزشی برای مردم وکارکنان ندارد؟ مصرف داخلی مجلس است ونه مردم وکارکنان و...
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: