کد خبر: ۷۳۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۱۱
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد:
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در واکنش به ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، نقش این کشور در سوریه را کاملا سازنده دانست.
نقش ایران در سوریه سازنده است

به گزارش خبرداغ به نقل از اینترفکس، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در واکنش به سخنان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مدعی شده بود گسترش نفوذ ایران در سوریه تهدیدی برای صلح جهانی است، از توافق با آمریکا برای ایجاد مناطق «کاهش عملیات» در سوریه حمایت کرد و گفت که ایران نیز مانند ترکیه و روسیه، از تضمین‌کنندگان تشدید درگیری در این مناطق است.

نبنزیا افزود: «ما از دیدگاه اسرائیل نسبت به ایران آگاهی داریم اما فکر می‌کنیم که ایران نقشی کاملا سازنده در سوریه ایفا می‌کند».

نخست‌وزیر اسرائیل پیش از این در آغاز دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در سوچی، مدعی شده بود که گسترش نفوذ ایران در سوریه، خطری برای منطقه و جهان است.

طبق این گزارش، نتانیاهو به پوتین گفته است: «تحولات اوضاع در منطقه به‌شدت شتابنده است. ایران تلاش‌های چشمگیری برای تقویت نفوذش در سوریه صورت می‌دهد. این امر خطری برای اسرائیل و برای خاورمیانه است. معتقدم این امر همچنین تمامی جهان را تهدید می‌کند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که ایران در «مرحله پیشرفته‌ای» از بسط سیطره خود در عراق و یمن قرار دارد و ایران «عملا» و «به صورت گسترده» بر لبنان نیز سیطره دارد.

وی با این ادعا که ایران گروه‌های تروریستی را تسلیح می‌کند و مشوق تروریسم است، اظهار داشت: «نمی‌توانیم حتی لحظه‌ای فراموش کنیم که ایران روزانه تهدیدهای خود مبنی بر نابود کردن دولت اسرائیل را ادامه می‌دهد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
آمریکا وغرب، هردوتروریست هستند.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا وغرب درکاراست.
داعش وحشی درمدت 7 سال است سلاحهای آمریکایی دراختیاردارد.
سلاح های داعش درعراق، سوریه ومنطقه خاورمیانه ساخت آمریکایی ها است.
دولت آمریکا با مجوز کنگره آمریکا برای تروریست های سوریه سلاح می فرستاد.
حرف آمریکا دیگرچه اعتباردارد؟
چه کسی باورمی کند آمریکا مدعی حقوق بشردردنیا است.
هرجا ظلمی جنایت وستم است رد پای آمریکا وغرب را می تواند دید.
آمریکا به همراه غرب ازسال 2003 تاکنون ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تروریسم، القاعده، طالبان و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه بوده است وهمچنان نیزادامه دارد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از تروریسم وداعش کرد.
نباید دربرابرجنایات آمریکا سکوت کرد.
آمریکا سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دردنیا دارد.
اقدامات آمریکایی ها درمنطقه خاورمیانه وجهان هیچ ارتباطی به مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی ندارد.
برای نابودی تروریسم باید با وهابیت مورد حمایت رژیم جنایتکارآل سعود مقابله کرد.
آمریکا به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
اگرکشورهای اروپایی می خواهند به مردم عراق، سوریه، یمن و... کمک کنند ازحمایت عربستان سعودی، رژیم جعلی صهیونیستی و تروریست ها دست بردارند.
آمریکا به همراه غرب ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم و تکفیری ها برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
ناتوانی دولتمردان، نمایند گان مجلس شورای اسلامی ومسئولان دربرابرآمریکا وغرب درمدت 38 سال!
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردرجهان است.
غرب بزرگترین ناقض حقوق دردنیا است.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
غرب مورد اعتماد ما نبست.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
غرب دشمن تاریخی مردم است.
آمریکا وغرب، هردو دشمن درجه یک ایران هستند.
در جنگ جهانی اول حدود 9 میلیون ایرانی کشته شدند و عاملین این جنایت هولناک چند سالی است که کشورمان را تحریم می کنند و با ادعاهای واهی اموال کشورمان را به یغما می برند! چرا آقای رئیس جمهور حقوقدان نسبت به این جنایت استعمارگران در دادگاه های بین المللی شکایت نمی کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: