کد خبر: ۷۳۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۸
دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از مرگ دو تن خبر داد که در جست و جوی عتیقه دست به حفاری غیرمجاز زده بودند.
سودای کشف عتیقه جان 2 نفر را گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از مرگ دو تن خبر داد که در جست و جوی عتیقه دست به حفاری غیرمجاز زده بودند.
 
در مورخ ۹۶/۵/۳۰ متهم (به نام ع.ک) پس از درگیری و به قتل رساندن عمدی (مرحوم  خ .ر  ) از محل وقوع جرم متواری می گردد.

 با دستورات دستگاه قضائی استان در حوزه شهرستان کرمانشاه متهم (به نام ع. ک) دستگیر و با قرار تأمین کیفری متناسب بازداشت گردید و تحقیقات پیرامون موضوع در جریان است.

همچنین در مورخ ۳۰/ ۵ /۹۶ در حوزه پاسگاه قزانچی روستای ده باغ سه نفر مبادرت به حفاری غیر قانونی جهت کشف اشیای تاریخی و عتیقه نموده اند که پس از ورود به محل حفر شده دونفر از آنان دچار گازگرفتگی می‌گردند.

طبق اظهارات افراد منطقه و با حضور به موقع اورژانس در محل حاضرو متأسفانه دو نفر از نامبردگان فوت  و دیگری با اعزام به بیمارستان تحت درمان قرار دارد که در این راستا پرونده قضایی در شعبه ویژه بازپرسی تشکیل و تحقیقات پیرامون موضوع در جریان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: