کد خبر: ۷۳۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۱
وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران:
وزیر بهداشت گفت: منتظر هستیم سیاست‌های کلی مشخص شود و بدانیم واقعا منابع چه مقدار است.
منتظر هستیم سیاست‌های کلی دولت دوازدهم مشخص شود/ جامعه پزشکی مطمئن باشد مردم قدرشناس هستند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاسمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد سیاست‌های بهداشت و درمان در دوره جدید عنوان کرد: منتظر هستیم سیاست‌های کلی مشخص شود و بدانیم واقعا منابع چه مقدار است و این کار باید با مطالعه باشد و از هر نوع شتابزدگی باید دوری کنیم.

وی افزود:  امیدواریم همانطور که رئیس جمهور  امروز در مورد سیاست‌های پولی جدی بحث کردند به جمع‌بندی برسیم آن زمان تکلیف دستگاه‌ها مشخص می‌شود .

هاشمی گفت: روز پزشک را به همه همکارانم تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم جامعه پزشکی همانطور که مورد اقبال مردم است  از فرصتی خدا به آنها داده حداکثر استفاده را برای کمک به مردم کنند و مطمئن باشند مردم قدرشناس زحمات آنها هستند و این مساله در نظرسنجی‌ها هم مشخص است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: