کد خبر: ۷۳۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۸
نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از شناسایی دقیق برداشت‌های غیرقانونی آب از رودخانه‌ها و ارائه گزارشات آن به مقامات ذیصلاح جهت ممانعت و برخورد قانونی مخالفت کردند.
مجلس با تقاضای تفحص از برداشت‌های غیرقانونی آب از رودخانه‌ها مخالفت کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از شناسایی دقیق برداشت‌های غیرقانونی آب از رودخانه‌ها و ارائه گزارشات آن به مقامات ذیصلاح جهت ممانعت و برخورد قانونی مخالفت کرد.

بر این اساس، نمایندگان مجلس با ۹۸ رای موافق، ۷۱ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ نماینده حاضر به رد این تحقیق و تفحص رای ندادند. 

در ادامه اصل موضوع مبنی بر انجام تحقیق و تفحص هم به رای گذاشته شد که این بار نیز حدنصاب کافی به دست نیامد و از مجموع ۲۲۰ نماینده حاضر با ۸۲ رای موافق، ۹۴ رای مخالف و ۶ رای ممتنع نیز مورد تصویب مجلس قرار نگرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: