کد خبر: ۷۳۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۹
معاون وزارت امور خارجه:
معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه تاکید کرد: در دنیای افراط‌گری و خشونت، ایران و اندونزی نمایندگان اسلام اعتدالی هستند.
ایران و اندونزی نمایندگان اسلام اعتدالی هستند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ابراهیم رحیم‌پور که شامگاه دیروز به عنوان میهمان ویژه در مراسم روز ملی اندونزی در برج میلاد شرکت کرده بود، با اشاره به سوابق دوستی طولانی مدت و مستحکم رسمی فیمابین دولت‌های ایران و اندونزی که از زمان استقلال این کشور آغاز شده است، روابط مردم دو کشور را بسیار قدیمی‌تر از این تاریخ خواند.

او با اشاره به خشونت‌ها و افراط و تفریط‌هایی که امروز به نام اسلام در اقصی نقاط دنیا صورت می‌گیرد ایران و اندونزی را نماد اسلام معتدل در جهان امروز توصیف کرد.

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه با تبریک روز ملی اندونزی و اشاره به سوابق بنیانگذاری و ایستادگی این کشور بر سیاست عدم تعهد، از همکاری‌های سازنده دو کشور در عرصه‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تقدیر و تشکر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: