کد خبر: ۷۳۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۰۴
نماینده سنندج گفت: این در حالی است که تعداد زیادی پروژه نوسازی راه‌های کشور و همچنین ۱۱هزار هکتار ساماندهی به بخش بافت‌های فرسوده از جمله طرح‌هایی است که در زمان وزارت ایشان انجام شده است.
طرح‌ ساماندهی ۱۱ هزار هکتار بافت‌ فرسوده در دوره وزارت آخوندی انجام شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید احسن علوی نماینده سنندج در مجلس شورای اسلامی که به عنوان یکی از نمایندگان موافق عباس آخوندی وزیر پیشنهاد راه و شهرسازی در صحن مجلس حاضر شده بود، گفت: وقتی معدل یک وزیر را می‌گیریم به این نتیجه می‌رسیم که آیا او توانسته در محاسبات خود به خوبی عمل کند یا نه. آخوندی یکی از وزرایی است که توانست به صورت متنوع فعالیت و برنامه ‌های خود را پیش ببرد.

او ادامه داد: این درحالی است که تنها ۳۰ درصد از بودجه به این وزارتخانه تخصیص داده شده بود. در زمان وزارت عباس آخوندی بر وزرات راه و شهرسازی ۲۵ پروژه ریلی، ۴۰ پروژه جاده‌ای و ۱۰ پروژه فرودگاهی انجام شده است.  

این نماینده مجلس افزود: این در حالی است که تعداد زیادی پروژه نوسازی راه‌های کشور و همچنین ۱۱هزار هکتار ساماندهی به بخش بافت‌های فرسوده از جمله طرح‌هایی است که در زمان وزارت ایشان انجام شده است.

علوی با اشاره به هزینه انجام شده گفت: صدهزار میلیارد هزینه‌ای است که برای این پروژه‌ها صرف شده است. توانمندسازی، فرصت‌طلبی، باهوشی از جمله خصوصیت‌های وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید است.

او در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم با استفاده از عباس آخوندی در وزارتخانه راه و شهرسازی آیندگان را از بهره‌مندی حمل و نقل کشور بهره‌مند کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: