کد خبر: ۷۳۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۴۹
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رییس‌جمهور باید اتاق رصد داشته باشد و کابینه دقت کند که وعده‌های هر وزارت‌خانه تحقق یابد
رییس‌جمهور «اتاق رصد» برای نظارت بر تحقق وعده‌های کابینه تشکیل دهد

به گزارش خبرداغ،غلامرضا ظریفیان در گفت‌و‌گو با  ایلنا، با اشاره به وضعیت کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: ما یک کابینه مطلوب داریم یک کابینه مقدور. کابینه فعلی کابینه مقدور است. البته در مورد افراد می‌شود جدا جدا بحث کرد؛ چرا که بعضی از افراد آقای ظریف و زنگنه واقعا مطلوب هستند. برخی هم تازه آمده‌اند و باید در عمل آنها را سنجید.

او افزود : به هر حال کشور با مشکلاتی مواجه است و این میانگین کابینه در مجموع قابل قبول است. به نظرم  در حال حاضر افراد مهم نیستند. ما یک بازه چهارساله داریم و یک وعده‌های رییس‌جمهور به مردم و یک برنامه‌هایی که وزرا به نمایندگان داده‌اند و به اعتبار این برنامه‌ها، وزرا انتخاب می‌شوند.

ظریفیان تاکید کرد: تجربه نشان می‌دهد به ویژه در دور دوم ریاست جمهوری اگر ما یک اتاق رصد برنامه‌های رییس‌جمهور نداشته باشیم روسای جمهور، اسیر اکنون‌زدگی می‌شوند و وعده‌هایشان را فراموش می‌کنند و نهایتا این فرصت از بین می‌رود.

او گفت: رییس‌جمهور در مراسم تحلیف از وزرا تعریف کرد اما در نهایت برای هر یک ماموریتی را در نظر گرفت. رییس‌جمهور باید اتاق رصد داشته باشد و کابینه دقت کند که وعده‌های هر وزارت خانه تحقق یابد وگرنه در دوم دچار  مسائل اجرایی جاری می‌شویم و  سال ۱۴۰۰  دچار مشکل خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: