کد خبر: ۷۳۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
تعداد بازدید: ۳۰۴
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اطفای حریق در کانتینرهای اداری شرکت نفت در ناحیه صنعتی کارون خبر داد.
مهار آتش‌ در بخش اداری شرکت نفت کارون
به گزارش خبرداغ ، محمود روزبهانی، اظهار کرد: در پی وقوع حریق در ناحیه صنعتی کارون اهواز (بعد از میدان ولایت در بلوار نواب صفوی) در حدود دو ساعت گذشته، شرکت نفت در ساعت ۱۸:۰۵ جهت اطفای حریق از سازمان آتش‌نشانی اهواز درخواست کمک کرد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی به همراه ۳ دستگاه خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی تانکر آب و یک دستگاه خودروی امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند و ظرف ۳ دقیقه در ساعت ۱۸:۰۸ به محل حادثه رسیدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حریق در  ۷ یا ۸ کانتینر که در واقع دفاتر اداری و شامل لوازم و وسایل اداری نظر میز، صندلی، کاغذ و ... بودند رخ داد و از ساعت ۱۸:۱۸ حریق، اطفا و پس از آن لکه‌گیری آغاز شد.

روزبهانی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی اهواز در خصوص این حادثه نقش پشتیبانی را در مهار و اطفای حریق داشت، افزود: دلایل وقوع این حریق برای ما نامعلوم است و شرکت نفت نیز در این زمینه تاکنون صحبتی نکرده است.
منبع: ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: