کد خبر: ۷۳۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۵
هرچه پیش‌ می‌رویم، حجم انتقاداتی که از استقلال می‌شود هم افزایش می‌یابد.
دارم از این استقلال هم ناامید می‌شومبه گزارش خبرداغ، پرویز برومند هم اعلام کرده: «استقلال در این سه بازی برنامه و تاکتیک خاصی نداشت و روی یک شوت به گل رسید در صورتی که با توجه به داشته‌های این تیم باید انتظار بیشتری از استقلال داشت.»


انتقاد برومند از استقلالی‌ها به نسبت سایر انتقادها این مزیت را دارد که او راهکاری هم برای مشکل استقلال دارد: « استقلال اگر می‌خواهد بهتر نتیجه بگیرد باید در تمرینات خود بیشتر برنامه‌ریزی داشته باشد و بهتر کار کند تا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیرد در غیر این صورت امسال هم نمی‌تواند قهرمان شود.»

 

او حتی آمار پایین گلزنی این تیم را هم ناشی از همین مشکل بی برنامگی تیم می‌داند: «تیمی که برنامه‌ای برای گلزنی نداشته باشد طبیعتا کمتر هم گل می‌زند. استقلال باید با برنامه‌تر در زمین ظاهر شود.»  بازی با سایپا همان نقطه‌ای است که بی برنامگی استقلالی‌ها می‌تواند بزرگترین لطمه را به این تیم بزند.

 

دروازه‌بان سابق استقلال با اشاره به این موضوع می‌گوید: «استقلال اگر در این بازی هم برنامه نداشته باشد به مشکل می‌خورد. سایپا حریف سختی برای آبی‌پوشان است اما امیدوارم برتری در این دیدار با استقلال باشد.»

ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: