کد خبر: ۷۳۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۸۱
در تذکری مطرح شد؛
نماینده مردم تهران در تذکری از نمایندگان خواست در صورتی که وزیر پیشنهادی مخالفی ندارد، نماینده موافق نیز صحبت نکند که رییس مجلس اعلام کرد طبق آیین‌نامه نمی‌توانیم برای این کار نمایندگان را الزام کنیم.
کواکبیان:‌ نمایندگان در موافقت وزیری که مخالف ندارد، صحبت نکنند/ لاریجانی: نمی‌توانیم نمایندگان موافق را ملزم کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری با اشاره به عدم اعلام مخالفت نمایندگان با وزرای پیشنهادی دادگستری و دفاع اعلام کرد: با توجه به اینکه وقت نمایندگان نیز همچون وزرا مهم است پیشنهاد می‌کنم اگر وزیری مخالف ندارد نمایندگان موافق نیز توافق کرده و صحب نکنند.

او خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شما می فرمایید کوتاه صحبت کنند اما عملاً اتفاق دیگری می‌افتد و از تمامی مهلت استفاده می‌کنند.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر تصریح کرد:‌ ما نیز موافقیم و اگر صحبت نکنند بهتر است. این مطلب درست است اما بنابر آیین نامه نمی‌توانیم الزام کنیم.

کواکبیان در ادامه اعلام کرد: به هرحال شما وارد هستید و با یک ترفندهایی می‌توانید جلوی آن را بگیرید.

علی لاریجانی نیز در واکنش به این گفته اظهار کرد: البته به اندازه پرورفسور کواکبیان وارد نیستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: