کد خبر: ۷۳۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۲۴۰
تیم فوتبال رئال مادرید با شکست بارسلونا فاتح سوپر جام اسپانیا در سال 2017 شد.
رئال قهرمان سوپر جام شد/ شکست کاتالان‌های بی انگیزه مقابل رئال بدون رونالدو!به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 1:30 بامداد امروز (پنجشنبه) در بازی برگشت از سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حالی به مصاف هم رفتند که کهکشانی‌ها در بازی رفت در نوکمپ 3 بر یک کاتالان‌ها را شکست داده بودند و این دیدار نیز در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود رئال مادرید پایان یافت تا این تیم قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شود.

این بازی که غایب بزرگی به نام کریستیانو رونالدو داشت از همان ابتدا جذاب آغاز شد و اسنسیو در دقیقه 5 موفق شد دروازه بارسلونا را روی یک شوت بسیار زیبا از پشت محوطه جریمه باز کند تا کار برای قهرمانی بارسلونا سخت‌تر شود.

اما این پایان کار نبود و در ادامه روی حرکت زیبای بنزما و البته اشتباه محرز خط دفاعی بارسلونا گل دوم را بنزما وارد دروازه بارسلونا کرد تا کار در همان نیمه اول برای کاتالان‌ها تمام شود و کهکشانی‌ها فاصله چندانی برای کسب دهمین عنوان قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا نداشته باشند.

در نیمه دوم نیز بازی با همان شرایط ادامه پیدا کرد و گلی از خط دروازه‌ها رد نشد تا در نهایت این دیدار با برتری 2 بر صفر تیم تیم رئال به پایان برسد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این تیم رئال بود که با نتیجه 5 بر یک پیروزی را از آن خود کرد و قهرمان سوپرجام اسپانیا در سال 2017 لقب گرفت.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: