کد خبر: ۷۳۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۱۵
وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات با حضور در صحن علنی مجلس به تشریح برنامه‌های خود و دفاع از آن پرداخت.
وزارت اطلاعات بر پایه حلال و حرام اقدام می‌کند/ از رهبر انقلاب بخاطر اینکه اجازه‌ سربازی دادند تشکر می‌کنم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر پیشنهادی وزیر اطلاعات برای دولت دوازدهم با بیان اینکه شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی و شهید وزارت اطلاعات حسن عشوری را تسلیت عرض می‌کنم گفت: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که اجازه دادند این سرباز، دوباره سربازی کند. از لطف ریاست محترم جمهور بسیار سپاسگزارم که اجازه توفیق خدمت دوباره را به بنده دادند.

او ادامه داد: از شما نمایندگان ملت که به گفته امام عصاره مردم هستید تشکر می‌کنم. امروز وزارت اطلاعات در عرصه‌های سیاسی نیروهای مومن، متعهد،‌ فداکار و در یک کلمه ولایت مدار و دلسوز دارد که امنیت کشور را تامین می کند .

علوی خاطرنشان کرد: در مدت چهار سال گذشته اهتمام به حفظ استقلال وزارت اطلاعات و عدم وابستگی جناحی این وزارتخانه با توجه به اهداف خویش راهبردها را به کار بسته در این مدت تلاش کردیم که همکاری یک پارچه و مردم پایه صورت بگیرد.

وزیر پیشنهادی اطلاعات در دولت دوازدهم عنوان کرد: وزارت اطلاعات سعی کرد که براساس دانش پایه و با تقویت علمی کارکنان خود در جهت هر چه بهبود این وزارتخانه گام بردارد. امروز چندین هزار نفر از وزارت اطلاعات در تحصیلات تکمیلی و صدها نفر در تحصیلات دکترا مشغول هستند. رشد ، پیشرفت ، علم و تکنولوژی و بهره گیری از علوم و فنون مختلف در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

علوی همچنین بیان کرد: آینده نگری و تدوین راهبردها یکی از اهدافی است که ما آن را دنبال می کنیم و گزارش ان را تقدیم مقام معظم رهبری کردیم.

او ادامه داد: وزارت اطلاعات در این مدت در بحث ارتقاع و اهتمام به امنیت و جلوگیری از تهدیدهای امنیتی بسیار خوب عمل کرده و آنها را در اخیار صاحبان تریبون قرار داده است.

علوی تاکید کرد: کار وزارت اطلاعات بر پایه احکام شرعی و حلال و حرام است ما اهداف را در این وزارتخانه رعایت می‌کنیم و حتی هنگام بازجویی از متهمان نیز آن را به کار می گیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: