کد خبر: ۷۳۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۱
وزیر پیشنهادی ارتباطات درباره جزئیات نشست با اعضای کمیسیون آموزش گفت: در این جلسه به سوالات جانبی نمایندگان درباره آخرین وضعیت شبکه‌های مجازی و حوزه پیام‌رسان‌های مجازی پاسخ‌هایی دادم.
افزایش سواد عمومی، محور اصلی جلسات نمایندگان با وزیر پیشنهادی ارتباطاتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی و فراکسیون‌های تخصصی مجلس گفت: امروز به سوالات نمایندگان در غالب فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های تخصصی پاسخ دادیم. آخرین فراکسیون نفت و انرژی  بود و به راهکارهای ما در حوزه بهینه‌سازی مصرف سوخت گوش دادند.

گزینه رئیس‌جمهور برای وزارت ارتباطات با بیان اینکه در این جلسات به تطابق برنامه‌ها با اسناد بالادستی توجه شد و نمایندگان نیز با صبر و حوصله به اظهارات کاندیداهای پیشنهادی گوش دادند.

او تاکید کرد: این‌ها جلسات سازنده‌ای است و امیدواریم سوالات و پاسخ‌ها آمادگی لازم را برای جلسه فردا ایجاد کرده باشد.

وزیر پیشنهادی ارتباطات در مورد جزئیات نشست با اعضای کمسیون آموزش نیز گفت: در این کمیسیون درباره بحث تحقیق و پژوهش صحبت شد و محور اصلی افزایش سواد عمومی بود.

جهرمی گفت: در این جلسه به سوالات جانبی نمایندگان درباره آخرین وضعیت شبکه‌های مجازی و حوزه پیام‌رسان‌های مجازی نیز پاسخ‌هایی دادم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: