کد خبر: ۷۳۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۱۵۸
کمالی:
رییس خانه احزاب ایران گفت: نداشتن رای نمایندگان خانه احزاب در کمیسیون ماده ۱۰احزاب جای نگرانی ندارد، البته بنا نیست که ما این شرایط را بپذیریم بلکه باید در جهت تغییر آنحرکت کنیم.

نداشتن رای نمایندگان خانه احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ جای نگرانی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسین کمالی در جلسه امروز خانه احزاب گفت: مقررات و قوانینی که مربوط به احزاب است باید مورد بررسی قرار گیرد ما بنای بر اصلاح و تغییر داریم و اگر بتوانیم مقدمه‌ای را ایجاد کنیم که در آن اصلاح قوانین انجام شود، خوب است.

او با اشاره به انتخاب دو نماینده در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، گفت:اینکه احزاب بخواهند با ماده ۱۰ مورد نظارت قرار گیرند و طی آن دو ناظر در کمیسیون ماده ۱۰ وجود داشته باشد بسیار زشت است، بهتر است به خانه احزاب در این کمیسیون نقشی داده شود.

رییس خانه احزاب گفت:ضمن اینکه در حال حاضر خانه احزاب می تواند نظرات خود  را به صورت مستدل به گوش وزارت کشور و نمایندگان آن در کمیسیون ماده ۱۰ برساند، نداشتن رای نمایندگان خانه احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ جای نگرانی ندارد، البته بنا نیست که ما این شرایط را بپذیریم بلکه باید در جهت تغییر آنحرکت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: