کد خبر: ۷۳۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۷
ربیعی:
علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت دوازدهم با حضور در خانه ملت به تشرح برنامه‌های خود در کمیسیون‌های مختلف پرداخت.
فقرزدایی مهم‌ترین اولویتم در دولت دوازدهم است/ منابع و مصارف صندوق‌ها باید مشخص شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی ربیعی در حاشیه جلسات خود با نمایندگان با اشاره به این که مهارت‌های فنی و حرفه‌ای باید به صورت سازمان یافته و هدفمند آموزش داده شود، گفت: گسترش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای،‌ تامین اعتبارات مورد نیاز و داخل کردن بخش خصوصی به این قسمت از آموزش از جمله برنامه‌های بود که در دیدارهای امروز بیان شد.

او ادامه داد: بحث‌های خوبی مطرح شد و ما نیز برنامه‌هایمان را تشریح کردیم. باید یک جا به صورت غیر‌رسمی آموزش فنی حرفه‌ای را انجام دهد و بقیه را مدارس و دانشگاه‌ها انجام دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم با اشاره به دیدارش با اعضای کمیسیون اقتصادی عنوان کرد: در کمیسیون اقتصاد بحث صندوق‌ها مطرح شد که منابع و مصارف آن مشخص شود و همچنین درباره گسترش تعاونی‌ها و جایگاه آن‌ها نیز مباحثی مطرح شد.

او در ادامه افزود: دیداری نیز در کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشتی داشتیم که درباره فقرزدایی و همچنین آسیب‌های اجتماعی و گسترش بیمه‌های درمانی نیز برنامه‌های خود را ارائه کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: