کد خبر: ۷۳۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۴۵
امیر حاتمی:
وزیر پیشنهادی دفاع و پشیتبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: در جلسه امروز کمیسیون انرژی، علاوه بر تبیین برنامه‌های خود، به سوالاتی در رابطه با همکاری‌های مشترک در حوزه انرژی پاسخ دادم.
نمایندگان برنامه‌ها را با دقت مطالعه کرده‌اند و سوالات دقیقی از وزرا می‌پرسند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در گفت‌وگویی تلویزیونی درخصوص حضورش در کمیسیون انرژی گفت: نمایندگان مجلس این روزها وقت خوبی را برای برنامه وزرای پیشنهادی گذاشته‌اند و وزرای پیشنهادی نیز برای تبیین برنامه‌های خود و پاسخ به سوالات آنها در مجلس حضور می‌یابند.

او با بیان اینکه امروز برای پاسخ به سوالات اعضای کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی حضور یافتم، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون انرژی، علاوه بر تبیین برنامه‌های خود، به سوالاتی در رابطه با همکاری‌های مشترک در حوزه انرژی پاسخ دادم. در وزارت دفاع، ما در این حوزه نیز فعالیت می‌کنیم مثلا سازمان توان در ذیل وزارت دفاع فعالیت می‌کند که تامین‌کننده باتری انوع سلاح‌های نیروهای مسلح است.

وزیر پیشنهادی دفاع افزود: درخصوص کارهای انجام شده و کارهایی که باید انجام شود و همچنین برنامه‌هایی که برای توسعه و ذخیره انرژی‌های مورد نیاز نیروهای مسلح است توضیحاتی ارائه دادم، در جلسه امروز با اعضای کمیسیون انرژی صحبت کردم.

امیر حاتمی با اشاره به مطالعه برنامه‌ها از سوی نمایندگان تصریح کرد: نمایندگان به‌خوبی برنامه‌ها را مطالعه کرده‌اند. سوالات دقیقی را مطرح می‌کنند و دغدغه‌هایی نسبت به توان دفاعی کشور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: