کد خبر: ۷۳۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۲
ریکاردو دی بورگوس، داور دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا با گزارش داوری خود در رابطه با اخراج کریستیانو رونالدو، ممکن است این بازیکن را برای مدتی دور از میادین نگه دارد.
احتمال محرومیت 4 تا 12 جلسه ای کریستیانو رونالدو به خاطر حرکت جنجالی اشبه گزارش خبرداغ ب نقل از جام نیوز،در جریان پیروزی 3-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ، کریستیانو رونالدو به خاطر در آوردن پیراهن خود هنگام شادی پس از گل و تمارض در محوطه جریمه، از بازی اخراج شد و هنگام خروج از زمین برخوردی با داور داشت.

 

طبق ماده 96 قانون فدراسیون فوتبال اسپانیا، هرگونه فشار و هل دادن داور می تواند 4 تا 12 جلسه محرومیت برای بازیکن به دنبال داشته باشد. آنچه شرایط را برای رونالدو بدتر می کند، این است که داور این اتفاق را در گزارش خود ذکر کرده است. حالا رئال مادرید باید منتظر باشد و ببیند که ستاره پرتغالی تیم با چه مجازاتی روبرو می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: