کد خبر: ۷۳۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۳
نائب رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد که تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها اجازه ۵ تغییر یا اضافه کردن بازیکن نسبت به لیست سابقشان دارند.
اجازه به پرسپولیس برای 5 تغییر در لیست آسیاییبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه الریاض عربستان، یاسر المسحل، نائب رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در صفحه شخصی خود نوشت که باشگاه‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها اجازه تغییر یا اضافه کردن 5 بازیکن در لیست آسیایی خود نسبت به لیست سابقشان دارند.

 

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقیب الاهلی عربستان است و با این خبر مشخص شد که سرخ‌های پایتخت تنها اجازه 5 تغییر در فهرست آسیایی خود نسبت به لیست گذشته دارند. دیدار رفت این دو تیم در تاریخ 31 مرداد در ورزشگاه السیب مسقط برگزار می‌شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: