کد خبر: ۷۳۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۴
وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان و برنامه و بودجه حاضر و به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.
حضور بطحایی در کمیسیون‌های آموزش، بهداشت و برنامه و بودجه مجلس

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید محمد بطحایی درباره حضور خود در جلسات عصر امروز کمیسیون‌های مجلس گفت: بعد از ظهر امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات،‌ کمیسیون بهداشت و کمیسیون برنامه و بودجه حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دادم.

وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در جلسه‌ای که در کمیسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمیسیون تخصصی حاضر شدم، به طور مفصل برنامه‌های تقدیمی به مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توضیحاتی را ارائه کردم.

او گفت:‌ برخی از نمایندگان سوالات و ابهامات خود را مطرح کردند که پاسخ آنها ارائه و در نهایت قرار شد چنانچه توفیق حضور در وزارت آموزش و پرورش را یافتم، از پیشنهادات ارائه شده برای اصلاح و تکمیل برنامه استفاده کنم.

بطحایی اظهار کرد: قرار امروز در فراکسیون دیگر مجلس نیز حاضر و به سوالات نمایندگان پاسخ دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: