کد خبر: ۷۳۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۰
رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:
وزیر کشور با بیان اینکه در دولت دوازدهم از زنان در جایگاه معاونت استفاده خواهد کرد، گفت:‌ اگر زنی شرایط لازم را داشته باشد برای استانداری استفاده می‌کنیم.
هیچ حزبی پشت درب منتظر مجوز نیست/ اگر زنی شرایط لازم را داشته باشد برای استانداری انتخاب می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره عملکرد چهارساله دولت یازدهم گفت: در طول این مدت هیچ کار دشوار و سختی نبوده است. الحمد الله خدمت به مردم شیرین است. فرایند کار‌ها این طور است که باید زحمت زیادی کشید و برای هماهنگی بیشتر تلاش کرد.

وزیر کشور ادامه داد: در طول سال‌های اخیر در حوزه امنیت واقعا مشکلی نداشتیم و هماهنگی میان نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی خوب بود. در حوزه سیاسست داخلی ۵ انتخابات در دو مرحله برگزار کردیم که خیلی خوب بود. در رابطه با احزاب و گروه‌ها نیز می‌توان گفت که اکنون هیچ حزبی پشت درب منتظر مجوز نیست.

او به اقدامات صورت گرفته در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: توانستیم سازمان اجتماعی را با هدایت رهبری ایجاد کنیم و اولویت‌های آن تعیین شود. در حوزه اقتصادی نیز با رویکرد اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را به طور جدی پیگیری کردیم و خودم مسئول پیگیری در سه استان بودم.

رحمانی‌فضلی افزود: علی‌ایحال اعضای دولت با هم مثل یک تیم واحد همکاری کردند و با کمک مردم ۴ سال به خیری گذاشت.

وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت کشور در مورد رایزنی‌های صورت گرفته برای رای اعتماد گفت: در جلسات متعددی در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها حاضر و صحبت کردیم. دوستان سوال می‌پرسند و ما جواب می‌دهیم و مردم سالاری همین است و هر چه نظر نمایندگان باشد ما تسلیم هستیم.

او درباره برنامه‌هایش برای دولت دوازدهم گفت: بحث سیاست داخلی در اولویت کاری بود و برای نشاط سیاسی، مشارکت بالا و انسجام و هماهنگی بیشتر تلاش می‌کنم. حفظ امنیت مورد توجه ما است و باید دقت بیشتری کرد. از سوی دیگر توسعه را در شرایط کنوی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و امنیت پایدار باید پیگیری کنیم.

رحمانی فضلی در مورد اینکه گفته می‌شود رییس‌جمهور دستور داده وزرا از زنان برای معاونت استفاده کنند، اظهار کرد: در دولت یازدهم توفیق حاصل نشد از خدمات بانوان استفاده کنیم اما اگر مقدر باشد در دولت دوازدهم از زنان در معاونت استفاده خواهیم کرد.

وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت کشور در پاسخ به این پرسش که آیا از زنان نیز برای استانداری استفاده خواهید کرد، گفت: شرایط برای استانداری پیچیده‌تر است و مسائل نظامی و امنیتی دارد و اگر بتوانیم به فردی برسیم که دارای این ویژگی‌ها باشد استفاده می‌کنیم.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به این پرسش که به عملکرد چهارسال خود چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: من اهل نمره دادن نیستم و خدا باید قبول کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: