کد خبر: ۷۳۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۲۲۶
مهاجم نیجریه ای پرسپولیس از نیمکت نشینی در این تیم ناراحت و همچنین معتقد است بعضی از همبازی‌هایش به او پاس نمی‌دهند.
منشا تهدید به جدایی کرد؟!به گزارش خبرداغ،پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات گادوین منشا را از دهان شیر در آورد از این جهت که اسنقلال و سپاهان سخت به دنبال جذب او بودند و حتی باشگاه پیکان نیز حاضر بود دستمزد او را 4 برابر افزایش دهد. شاید برانکو ایوانکوویچ قصد داشت منشا را جایگزین مهدی طارمی کند و فکر می‌کرد شماره 9 تیمش را در تابستان از دست خواهد داد اما این اتفاق رخ نداد تا آمدن منشا تبعات زیادی برای برانکو و تیمش داشته باشد. منشا فکرش را نمی‌کرد بعد از گلزنی در تعویض و ارائه یک بازی خوب در اولین حضورش در ترکیب سرخپوشان در بازی بعد نیمکت‌نشن شود اما این اتفاق خ داد تا این بازیکن حسابی از برانکو دلخور شود.در ادامه گزارشی که خبرورزشی منتشر کرده آمده است منشا روز قبل از بازی با نفت به دوستانش اعلام می‌کند در این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده و گلزنی خواهد کرد تا نشان دهد مستحق نیمکت‌نشینی نیست اما وقتی او در دقیقه 70 بازی با نفت به میدان آمد علی‌رغم بازی تهاجمی سرخپوشان حتی یگ فرصت ایده‌آل هم نصیب این بازیکن نشد. منشا دلیل عدم قرار گرفتن در موقعیت گلزنی را پاس ندادن هافبک‌ها و زوجش در خط حمله به او دانست. او وقتی از زمین بیرون آمد سمت مربی کروات تیمش رفته و به او اعلام میکند؛ به من پاس نمی‌دهند! اظهارنظری که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. هر چند در باشگاه پرسپولیس خیلی‌ها سعی کردند این طور وانمود کند که منشا بابات دادن تست دوپینگ ناراحت است نه چیز دیگری!

 

منشا تا هفته چهارم صبر می‌کند

نیمکت‌نشینی منشا در بازی با نفت و عدم پاس دادن همبازیانش بعد آن اتفاقات ابتدای فصل همه دست به دست هم داده تا این بازیکن نسبت به آینده‌اش در پرسپولیس دچار تردید شود. ضمن اینکه دوستان منشا به این بازیکن بارها هشدار داده بودند به پرسپولیس نیاید چرا که او کار سختی برای رفیق شدن با هم تیمی های جدیدش و به خصوص هافبکهای تیم خواهد داشت. به اعتقاد آنها ساسان انصاری و سروش رفیعی هم به همین دلیل تصمیم به ترک پرسپولیس گرفتند. منشا قصد دارد بازی با سیاه‌جامگان را هم منتظر مانده تا ببیند نیمکت‌نشینی‌اش ادامه دار خواهد بود یا نه. اگر این روند برای او ادامه داشته باشد هیچ بعید نیست منشا هم به مانند ساسان انصاری قبل از هفته پنجم پرسپولیس را ترک کند. البته بعید است پرسپولیسی ها به همین راحتی با جدایی منشا موافقت کنند. برانکو بهتر از هر شخص دیگری به کیفیت فنی بالای مهاجم نیجریه ای اش اشراف دارد و قطعا روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده. به همین دلیل باور اینکه ماجرای فصل گذشته انصاری، به راحتی برای منشا هم تکرار خواهد شد، اصلا کار ساده ای نیست.

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: