کد خبر: ۷۳۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۴۵۱
میوه های خشک شده حتما باید در کارخانه های مشمول اخذ پروانه های بهداشتی و نیز در شرایط مناسب و مطابق با ضوابط و قوانین، تهیه و بسته بندی شوند.
میوه های خشک شده فله ای مورد تایید نیسترئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشاء گیاهی سازمان غذا و دارو گفت: میوه های خشک شده ای که به صورت فله ای و بدون هیچ نوع مشخصاتی در بازار به فروش می رسد ، مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نیست.

به گزارش  خبرداغ به نقل از شفا آنلاین، نسترن محمدی افزود: میوه های خشک شده در بازار باید در کارخانه های مجهز بهداشتی، تهیه و بسته بندی شوند.

وی از مصرف کنندگان خواست ، هنگام خرید این نوع محصول حتما به مشخصات بهداشتی روی آن، دقت کنند.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشاء گیاهی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: میوه های خشک شده حتما باید در کارخانه های مشمول اخذ پروانه های بهداشتی و نیز در شرایط مناسب و مطابق با ضوابط و قوانین، تهیه و بسته بندی شوند.

محمدی یادآور شد: میوه ها بعد از خشک شدن در کارخانه ها که بر اساس ضوابط بهداشتی و با حضور مسئول فنی صورت می گیرد ،هنگام بسته بندی نیز از لحاظ باقیمانده سموم کنترل می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: