کد خبر: ۷۳۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریقی گسترده در یک تولیدی و انبار پارچه واقع در خیابان، ولی عصر خبرداد.
حریق گسترده در چهار راه ولی عصر/ نجات ۲۰ شهروند با کمک آتش نشان‌ها
به گزارش خبرداغ،ساعت ۱۱ و یک دقیقه، آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان، ولی عصر، پایین‌تر از چهارراه، ولی عصر (عج) به نیرو‌های سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
 
وی افزود: بلافاصله نیرو‌های ۴ ایستگاه سازمان به همراه تجهیزات کامل در محل حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: حریق در یک ساختمان ۵ طبقه که تمام طبقات آن به کارگاه تولیدی پوشاک تبدیل شده بود، رخ داد و کانون آتش زیر زمین این ساختمان بود.
 
ملکی ادامه داد: در زیر زمین ساختمان و در فضایی به وسعت ۳۰۰ متر مقدار زیادی پارچه و پوشاک نگهداری می‌شد که زمان حضور آتش نشان‌ها این زیر زمین کاملا شعله ور بود.
 
وی از سرایت آتش به طبقات بالایی ساختمان خبرداد و خاطرنشان کرد: حریق در حال سرایت به طبقات بالایی ساختمان بود و آتش نشان‌ها به سرعت کار خاموش کردن آتش را آغاز کردند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات ۲۰ شهروند در این حادثه خبرداد و تصریح کرد: ۲۰ نفر از افراد حاضر در ساختمان با کمک آتش نشان‌ها از محل خارج شده و تنها یک زن دچار دود گرفتگی شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.
منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: