کد خبر: ۷۳۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۴
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر گفت: مرد ۲۷ ساله‌ای در کانال فرعی روستای جزمه غرق شد.
مرد ۲۷ ساله قربانی بی‌احتیاطی شد
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،حکمت هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: عصر روز گذشته مأموریتی مبنی بر غرق‌ شدگی مرد ۲۷ ساله ای در کانال روستای جزمه به اورژانس آبیک اعلام شد.

وی افزود: پس از اعلام دو تیم از پایگاه امداد و نجات به همراه یک دستگاه خودروی ست نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

هاشمی یادآور شد: ۶ نجات‌گر که به‌منظور انجام عملیات جستجو و نجات به محل حادثه اعزام‌ شده بودند به بررسی وضعیت حادثه و جستجو پرداختند.

وی ادامه داد: پس از عملیات جستجوی ۲ ساعته فرد غرق‌ شده پیدا و با همکاری عوامل اورژانس اقدامات پیش بیمارستانی و cpr صورت گرفت که البته تلاش‌ها مؤثر واقع نشد و فرد جان خود را از دست داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در پایان گفت: فرد غرق‌ شده به‌منظور شنا وارد کانال بالادستی شده که پس از برخورد، سر وی وارد گودال شده و به کانال فرعی وارد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: