کد خبر: ۷۳۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۴
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در سه دیداری که پشت سر گذاشتیم، ۲۰ موقعیت گلزنی داشتیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شود و بدشانسی سراغمان آمده است.
شریفی: بدشانسی سراغمان آمده است/ به شرایط خوب بر می‌گردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، مهدی شریفی پس از شکست یک بر صفر تیمش در خانه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: نگاهی به کیفیت ما در این بازی بیندازید. در سه دیداری که پشت سر گذاشتیم، ۲۰ موقعیت گلزنی داشتیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شود و بدشانسی سراغمان آمده است.

وی با اعلام اینکه مطمئناً شرایط این گونه نمی‌ماند، گفت: وضعیت ما تغییر می‌کند و به شرایط خوب بازمی‌گردیم. فقط باید تمرکز خود را بالا ببریم. مردم این‌ها را می‌دانند که ما را تا آخر تشویق می‌کنند. متأسفانه بدشانسی هم می‌آوریم و نباید هیچکدام از سه بازی گذشته خود را می‌باختیم.

مهاجم تراکتورسازی گفت: باید سه بازی گذشته را آنالیز کنید و ببینید سه بازی فوق‌العاده ارائه و چقدر موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. متأسفانه تک به تک را از دست می‌دهیم و توپ از روی خط دروازه برمی‌گردد. اگر می‌خواستیم عادلانه نگاه کنیم، صددرصد باید در این دیدار پیروز می‌شدیم. دیدید توپ را از کجا زدند و با بدشانسی ما، وارد دروازه شد. یا تک به تک خراب می‌کنیم یا صحنه مشکوک مانند انتهای بازی پیش می‌آید.


انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: