کد خبر: ۷۳۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۱۵۹
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران مدعی است تیمش مقابل پرسپولیس عملکرد نسبتاً خوبی داشته است.
واکنش حمید درخشان به شکست مجدد مقابل پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حمید درخشان پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم ما بازی نسبتاً خوبی را انجام دادیم، چون پرسپولیس را در 45 دقیقه ابتدایی خوب آنالیز کرده و آنها را کنترل کردیم، اما در نیمه دوم گل زودهنگام طارمی شیرازه تیم ما را به هم ریخت و باعث شد انسجام نیمه اول را نداشته باشیم.

 

وی افزود: هرچقدر از زمان بازی گذشت، بازیکنان تیم من از نظر بدنی تحلیل رفتند، طبیعی هم بود ما مقابل یک تیم آماده و قبراق با شرایط خوب بازی می‌کردیم. ما ایرادهایی داریم که در بازی‌های آینده آن را برطرف خواهیم کرد، به هر حال این بضاعت ماست و خیلی نمی‌توانستیم تغییر و تحولات داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم برای هفته آینده تغییراتی داشته باشیم و بهتر از هفته قبلی‌مان باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت در واکنش به این مسئله که در نشست خبری قبل از بازی گفته بود تیم باید تقویت شود و آیا باشگاه در این خصوص باید کمک کند یا نه، گفت: امیدوارم باشگاه کمک کند، چون اگر کمک نکند که ما نمی‌توانیم معجزه کنیم. هر کاری ابزار لازم خود را می‌خواهد و اگر ابزار نداشته باشید، زور بیخود می‌زنید. فوتبال یک فلسفه‌ای دارد و اگر ابزار لازم را در فوتبال نداشته باشید، نمی‌توانید کاری از پیش ببرید. ما در کمترین زمان تیم را گرفتیم و مشکلاتی هم در لیست‌مان داشتیم، چون بازیکنانی که قبلاً ثبت کرده بودند، خارج کردن‌شان از لیست کمی زمان برد. باید پست‌های لازم را تقویت کنیم و اگر یک مصدوم بدهیم، بازیکن جایگزین نداریم و این خیلی بد است، چون ما باید در آسیا هم شرکت کنیم و مقابل تیم‌هایی بازی می‌کنیم که به بهترین شکل تقویت می‌شوند.فوتبال با کسی تعارف ندارد و اگر قوی نباشید، شما را از لِه می‌کنند و از روی شما رد می‌شوند. این قاعده فوتبال است و باشگاه باید این مسئله را بداند تا بازیکنان لازم را بخرد تا بتوانیم در آینده بهتر شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: