کد خبر: ۷۳۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تحقق تایپ های متوسط در فرودگاه یاسوج، تعداد پرواز های این فرودگاه به دو پرواز در روز افزایش پیدا می کند .
افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج با بهره برداری از پروژه تطویل باند
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا؛سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران افزود: توجه مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به استان خوب است و موضوع تطویل باند که از جمله خواسته های اصلی استان بود که اجرایی و عملیاتی نمی شد که اکنون با همکاری های انجام شده اجرایی می شود .

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مراحل پایانی کار تطویل باند قرار داریم، بیان کرد: امید است با تکمیل پروژه که قرار شد تا اواخر شهریور به نتیجه برسد، بتوانیم پرواز تهران را از یک پرواز به دو پرواز  در روز افزایش دهیم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش می شود بتوانیم پروازی در عصر داشته باشیم که بتواند بخشی از نیازها را برطرف کند .

خادمی تصریح کرد: در صورتی که از  نظر بازرگانی جواب بدهد، پروازهای مشهد و چند نقطه دیگر نیز عملیاتی می شود .

 وی اضافه کرد: در این حوزه نمی توان نظر قطعی داد  و باید نظر ایرلاین ها و ظرفیت مسافری بررسی شود، اما افزایش پروازهای تهران به دو پرواز لازم و امکان پذیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: