کد خبر: ۷۳۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۲
عضو منتخب شورای شهر تهران:
عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: برنامه مهرعلیزاده از نظر من جامع و در برخی موارد آرمان گرایانه بود.
برنامه مهرعلیزاده جامع و آرمان‌گرایانه بود

به گزارش‌ خبرداغ به نقل از  ایلنا، صدراعظم نوری در جلسه اعلام برنامه‌های کاندیداهای شهرداری تهران خطاب به مهرعلیزاده گفت: برنامه راهبردی شما انسجام نداشت. باید در این برنامه بیشتر درباره اجرای طرح‌ها بحث شود. همچنین برخی شاخص‌های بسیار مهم در زیرفصل محیط‌زیست این برنامه وجود ندارد و آمارهای سال ۹۵ در آن دیده نشده است.

او تاکید کرد، ایمنی و مدیریت بحران در محیط‌زیست باید دیده شود زیرا از مسائل بسیار مهم است.

خلیل آبادی در ادامه گفت: از علیزاده و مرعشی برای توجه به منطقه شهر ری در برنامه‌هایشان تشکر می کنم. برنامه مهرعلیزاده از نظر من کامل و جامع بود، البته در برخی موارد آرمان گرایانه یا فانتزی بود. ما از این دست برنامه‌ها کمتر دیدیم و برای ما دور از نظر بود.

همچنین حبیب‌زاده گفت: یکی از نقاط ضعف شهرداری امروز بودجه‌های غیرنقد است که بسیار افزایش پیدا کرده، در حالی که در بخشی از برنامه ایشان به موضوع تهاتر اشاره شده که این مسئله باید بیشتر بررسی شود.

فراهانی در ادامه تصریح کرد: شما به طرح سنجش عدالت در شهر تهران اشاره کردید، درحالی که  شهرداری فعلی مدعی است فاصله شمال و جنوب را کاهش داده است، برنامه شما برای این عدالت ناقص و فرمالیته چیست؟

او افزود: نگاه و رویکرد شما نسبت به مدل توسعه شهرتهران که محصول آن بی عدالتی و ناپایداری شهر چیست و برای تخفیف و کاهش نابرابری در تهران چه برنامه‌ای دارید؟

فراهانی با اشاره به جداول جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ گفت: اساسا این مسئله ناشی از عدم نظارت شهرداری و مهندسان ناظر در مرحله ساخت و ساز است، در این حوزه برای کاهش رانت و فساد چه برنامه ای دارید؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: