کد خبر: ۷۳۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۶
معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: تصادفات شاخص قم در 24 ساعت گذشته یک کشته و 19 مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش خبرداغ ، مهدی فراهانی در گفت و گو با ایسنا در تشریح این حادثه اظهارکرد: در این سانحه تصادف که در ساعت 14:47 به اورژانس115اطلاع داده شد اولین و نزدیکترین آمبولانس اورژانس ازطرف نیزار و زیر زمان استاندارد به محل می‌رسد.

وی افزود: طبق دستورالعمل با توجه به تعداد و شرایط مجروحین که بیش از 13 نفر و یک فوتی داشت، درخواست آمبولانس بیشتر و همزمان اورژانس هوایی شد.

فراهانی در این باره بیان کرد: همزمان با اعزام آمبولانسهای بیشتر به محل بالگرد اورژانس نیز در محل حاضر شده و در نهایت تعداد 9 مجروح در 2 پرواز بدون فوت وقت به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند وتعداد 4 مجروح نیز توسط آمبولانس های زمینی اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: متاسفانه همزمان با تصادف مهم تصادفات دیگری دراستان اتفاق افتاد که در پی آن یک نفر مجروح در جاده ساوه-سلفچگان، یک مجروح در جاده گرمسار، یک مجروح در جاده کهک، 2 مجروح در پل بعثت و 1 مجروح در اتوبان قم-کاشان بر جای گذاشت.

معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از رسانه ها اخبار غیر واقعی درباره تاخیر اورژانس منتشر کرده بودند که این مطلب صحت نداشت. انتشار این گونه اخبار به معنای نادیده گرفتن تلاش های اورژانس در خدمت رسانی است و موجب تضعیف روحی و بی‌انگیزگی نیروهای فعال و بی ادعای سربازان خط مقدم سلامت یعنی فوریت‌های پزشکی می‌شود.

تصادفات در قم یک کشته و 19 مجروح برجای گذاشت+عکس


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: