کد خبر: ۷۳۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۳۲۴
"دستگیری 64 دختر و پسر در "استخر پارتی"
سربازان گمنام سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان با همکاری نیروی انتظامی طی عملیاتی اقدام به دستگیری ۶۴ دختر و پسر نیمه عریان در استخر پارتی در اطراف شهر اصفهان کردند.
اطلاعات‌سپاه: 64 دختر و پسر نیمه‌عریان در استخرپارتی‌ اطراف اصفهان را بازداشت کردیم/ اقدام به رقص و پای‌کوبی کرده بودند
به گزارش خبرداغ به نفل از  تسنیم؛  اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان اعلام کرد: سربازان گمنام سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان با همکاری نیروی انتظامی استان اصفهان روز گذشته با اخذ دستور مقام قضایی، طی عملیاتی اقدام به دستگیری 64 نفر از دختران و پسران نیمه عریان در استخر پارتی‌ در اطراف شهر اصفهان کردند.

 در ادامه این اطلاعیه آمده است: دختران و پسران حاضر در این پارتی به‌صورت نیمه برهنه در مکانی مشخص حضور یافته و ضمن شرب خمر، اقدام به رقص و پای‌کوبی نموده بودند که با پیگیری و اشراف به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

در این عملیات مقداری مشروبات الکلی از متهمان کشف و ضبط شد و پرونده این متهمان برای رسیدگی به مقام قضایی ارسال و در حال رسیدگی است. عوامل این شبکه به منظور ترویج و اشاعه فساد و فحشا در فضای مجازی فیلم‌هایی از مراسم‌های استخرپارتی خود در شبکه‌های اجتماعی کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: