کد خبر: ۷۳۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۵
عضو منتخب شورای شهر تهران نگاه اعضای این شورا به برنامه نجفی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ایشان برنامه کارشناسی و دقیقی ارائه کرد.
محسن هاشمی: نظر مثبت شورای پنجم به برنامه‌های نجفی/ برنامه‌های نجفی کارشناسی و دقیق بودمحسن هاشمی، عضو منتخب شورای شهر تهران درباره برنامه‌های نجفی برای شهرداری تهران گفت: برنامه مناسب و خوبی از سوی ایشان در جلسه امروز ارائه شد، خوشبختانه با آرامش مطالب کارشناسی مطرح شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، او ادامه داد: نگاه کارشناسی دقیقی به مسائل تهران در برنامه او وجود داشت و به نظر می‌رسد، اعضای شورای شهر هم این برنامه را پسندیدند.

هاشمی گفت: وقت جلسه امکان ارائه کل مطالب را نمی‌دهد که امیدواریم در جلسات دیگر جزئیات بیشتری در اختیار اعضای شورا قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر نمی‌شود، شهردار آینده را پیش‌بینی کرد. این موضوع بعد از بررسی برنامه‌های کاندیداها مشخص می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: