کد خبر: ۷۳۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۱۹۳
معاون امداد هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: دیشب براثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه اتوبوس در محور «دیهوک - فردوس» 27 نفر مصدوم شدند.
مصدومیت 27 نفر بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوسبه گزارش خبرداغ ، «احمد بخشی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ساعت 2 و 7 دقیقه بامداد دیشب یک دستگاه تریلی با یک دستگاه اتوبوس در محور دیهوک به فردوس برخورد کرد.

وی در ادامه با بیان این‌که براثر این برخورد  27 نفر مصدوم شدند، افزود: در این حادثه دو تیم از هلال‌احمر و دو دستگاه خودرو آمبولانس و یک دستگاه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اعزام 9 نجاتگر هلال‌احمر به محل حادثه، ادامه داد: از مجموع مصدومین دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

بخشی یادآور شد: در این حادثه هلال‌احمر عملیات رهاسازی را انجام داد هم‌چنین با پلیس در تأمین ایمنی صحنه و با اورژانس در درمان سرپایی مصدومان همکاری داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: