کد خبر: ۷۳۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۳
سلحشوری
رییس فراکسیون زنان مجلس از رایزنی مجدد با معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری به‌مظور تاکید بر لزوم حضور زنان در کابینه تاکید کرد.
مذاکره با معاون پارلمانی رییس‌جمهوری برای حضور زنان در کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه علنی/ حضور زنان مطالبه آحاد مختلف جامعه است

به گزارش خبرداغ،پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در نشست علنی صبح امروز مجلس اعلام کرد: باتوجه به حضور آقای امیری در جلسه امروز به‌همراه تعدادی از اعضای فراکسیون زنان مجلس بار دیگر با این مقام دولتی درباره مطالبه حضور زنان در کابینه صحبت کردیم. 

او گفت: در این صحبت غیررسمی که در حاشیه جلسه علنی انجام شد، تاکید کردیم که مطالبه حضور زنان در کابینه دوازدهم یک خواست عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس فراکسیون زنان مجلس دهم خاطرنشان کرد: باتوجه به احتمال تغییر در کابینه در لحظات پایانی، تاکید کردیم که دولت باید به مسئله لزوم حضور زنان در کابینه به‌عنوان یک مطالبه جدی از سوی آحاد مختلف جامعه توجه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: