کد خبر: ۷۳۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۷
سخنگوی فراکسیون امید:
بهرام پارسایی از معرفی احتمالی برخی افراد بعنوان وزرای پیشنهادی به مجلس انتقاد کرد.
اخبار مربوط به وزیر پیشنهادی اقتصاد نگران کننده است؛ دولت تجدید نظر کند / بحث گرین کارت نهاوندیان می تواند مشکل ساز شود / ربیعی جلسه لابی گری برای جذب رای نمایندگان گذاشته / سفرهای استانی ربیعی در ایام رای به کابینه / اگر به تصمیم برسیم، یکپارچه در مجلس «نه» می گوییمبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، بهرام پارسایی از معرفی احتمالی برخی افراد بعنوان وزرای پیشنهادی به مجلس انتقاد کرد.
 
سخنگوی فراکسیون امید  اظهار داشت: وزارت اقتصاد به واسطه مشکلات اقتصادی و اثر گذاربودنش و وزارت رفاه به واسطه سازمان ها و هولدینگهای گسترده اقتصادی که در زیر مجموعه دارد نیازمند وزرای قادر و کاردان است.
 
وی افزود: جو مجلس، نیروهای کارامد و توانمند میخواهد و رضایتمندی نسبت به وزرات رفاه در حال حاضر در مجلس وجود ندارد. در حقیقت، نارضایتی ها از وزیر و زیر مجموعه ایشان و نحوه عملکردشان به قوت خود باقی است.
 
پارسایی ضمن انتقاد از ربیعی گفت: اقای ربیعی یکی از افرادی بود که در بررسی های فراکسیون امید نمره قبولی نگرفت. مجموعه و زیر مجموعه ایشان که از لحاظ اقتصادی وسعت بسیاری دارد، به شیوه ی بدی اداره شده و عملکرد ایشان رضایتبخش نبوده است.
 
وی با انتقاد از «لابی گری» ربیعی اظهار داشت: ظاهرا در وزارت رفاه و زیر مجموعه هایش، صورت جلسه ای با شورای معاونین امضا شده است و به دنبال لابی با نمایندگان هستند. فی الواقع، جلسه لابی گری رای گذاشته است.
 
پارسایی خاطرنشان کرد: اقای ربیعی به طور بی سابقه ای این روزها به سفر استانی می رود. مدیری که شایستگی داشته باشد، مثل اقای زنگنه، ظریف و قاضی زاده هرگز همچنین کاری نمی کنند، چون میدانند عملکردشان مورد تایید است و نسبت به خدمات خود ایمان دارند و نیازی به سفر استانی ندارند. این «آلارمی» به رئیس جمهور است و سابقه نداشته است. اولین بار است که می بینیم یک وزیر در ایام رای به کابینه اینقدر به استان ها سفر می کند.  
 
سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به طرح برخی اسامی مانند نهاوندیان برای وزارت اقتصاد گفت: اخباری که از وزارت اقتصاد به گوش میرسد نگران کننده است، امیدوارم دولت تجدید نظر کند.

پارسایی در پاسخ به سئوالی در مورد جو مجلس نسبت به نهاوندیان و اظهارات در مورد گرین کارت او گفت: فضا انچنان مثبت نیست. البته بحث گرین کارت اقای نهاوندیان نیز می تواند توسط مخالفین در مجلس مشکل ساز باشد.
 
وی ادامه داد: اگر فراکسیون امید تصمیم بگیرد به وزیر پیشنهادی بله یا خیر بگوید، یکپارچه ورود خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: