کد خبر: ۷۳۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۷
مرعشی در نشست خبری:
سخنگوی حزب کارگزاران و سازندگی گفت: اقداماتی که شورای شهر تهران تاکنون انجام داده معقول بوده، نشانه‌اش همین ۷ نفری که برای شهرداری تهران انتخاب کردند، بود. شهردار پایتخت باید مسئول باشد.
قصد داریم بدون فضافروشی منابع شهرداری تهران را تامین کنیم/ نگاه باید به شهروندان باید ملی باشد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در نشست خبری این حزب با بیان اینکه مواضع حزب کارگزاران تقویت شورای پنجم در تمامی ابعاد است، گفت: معتقدیم شورای شهر تهران مناسب است و از نیروهای با تجربه، جوان و روشنفکر تشکیل شده است.

او خاطرنشان کرد: شورای پنجم شورای خوبی است و امیدوارم که خوب بماند. با انتخاب یک شهردار خوب می‌توان به ادامه این روند مطلوب کمک کرد.

سخنگوی حزب کارگزاران و سازندگی ادامه داد: اقداماتی که شورای شهر تهران تاکنون انجام داده معقول بوده، نشانه‌اش همین ۷ نفری که برای شهرداری تهران انتخاب کردند، بود. شهردار پایتخت باید مسئول باشد.

او در ادامه یادآوری کرد: ۱۲ سال شورای شهر تهران در اختیار حاکمیت اصولگرایان بود که ما خلأ مدیریتی را مشاهده کردیم و این کار را برای اصولگرایان سخت می‌کند.  اصلاح‌طلبان در پی این هستند که شورای شهری داشته باشند که دارای محیط زیستی سالم باشد، ما قصد داریم بدون فضا فروشی منابع را تامین کنیم.

مرعشی تاکید کرد: بدهی‌های سنگین شهرداری بار بزرگی بر دوش شورای شهر است.

او در ادامه با اشاره به سیاست‌های حزب کارگزاران و سازندگی عنوان کرد: ما جبهه‌ای پیروز شده‌ایم و باید جبهه‌ای هم به مسائل تهران نگاه کنیم و نباید با دید تنگ‌نظری حزبی به رخ‌داد‌ها نگریست که دردسر خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه افزود: نگاه ما به هیأت رئیسه شورای شهر و شهرداری جبهه‌ای است که سابقه روشنی دارد. این نگاه نجات دهنده همه بخش‌ها است اما نگاه باید به شهروندان باید ملی باشد تا مردم خدمت را درک کنند.

او در ادامه تشریح کرد: جبهه اصلاحات کار بزرگی را انجام داد و آن حمایت از روحانی در انتخابات بود. شاید اختلاف سلیقه داشته باشیم اما این باعث نمی‌شود که دست از حمایت برداریم.

مرعشی با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف یادآور شد: برگزاری مراسم تحلیف باشکوه آن هم در شرایطی که ترامپ در پی نقض برجام است، پیام روشنی داشت که نمی‌شود ایران را منزوی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: