کد خبر: ۷۳۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۸
یک منتخب شورای پنجم گفت: انتخاب شهردار تهران بر اساس تصمیم گیری روز گذشته دو مرحله ای شد.
انتخاب شهردار تهران دو مرحله‌ای شدزهرا نژادبهرام با اشاره به جزئیات جلسه روز گذشته منتخبان شورای پنجم گفت: روز گذشته با حضور با نماینده‌های نامزدهای شهرداری تهران قرعه کشی انجام شد و ترتیب ارائه برنامه ها توسط کاندیداها مشخص شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، وی ادامه داد: بر اساس مصوبه روز گذشته، انتخاب شهردار به جای سه مرحله دو مرحله ای خواهد شد و پس از استماع برنامه‌های کاندیداها بر اساس شاخص‌های تعریف شده گزینه نهایی مشخص می‌شود.

نژادبهرام گفت: برخی از نامزدها برنامه هایشان دارای جزئیات بیشتری بود و برخی نیز تنها سرفصل ها را ارائه کرده بودند. برنامه پیشنهادی الهه کولایی در قالب ۱۷ زیرمحور و ۶۳ محور ارائه شده، برنامه سیدمحمدعلی افشانی با عنوان شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر در ۱۴ فصل و ۱۹۹ صفحه تبیین شده است. برنامه حسین مرعشی در ۶ صفحه ارائه شده و برنامه پیشنهادی محمدعلی نجفی با عنوان تهران شهر امید، شکوفایی و مشارکت در ۱۷ زیرمحور و ۵۲ صفحه ارائه شده است. برنامه محسن مهرعلیزاده نیز در قالب دو کتاب با عناوین برنامه مدیریت شهر تهران و برنامه راهبردی شهرداری تهران ارائه شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: