کد خبر: ۷۳۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۰
در روزهایی که بحران های مالی باعث شد تا بازیکنان استقلال چندان پیگیر مسائل مالی نباشند لو رفتن پرداخت های پنهانی به برخی بازیکنان دردسرساز شد.
اتفاقی پنهانی که خشم استقلالی ها را برانگیخت!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،باشگاه استقلال با وجود آغاز فصل جدید هنوز در پرداخت پیش قراردادهای اولیه با مشکل مواجه است تا جایی که بازیکنان با اطلاع از این بحران ها بدون این که اعتراضی به وضعیت موجود داشته باشند تصمیم به همکاری با باشگاه گرفتند و در دو هفته ابتدایی هیچ اعتراضی انجام ندادند.

 

در شرایطی که نتایج تیم در دو هفته ابتدایی چندان باب میل نبود و تراژدی فصل قبل را تکرار کرد پرداخت های پنهانی باشگاه به تعدادی از تازه واردهای استقلال دردسرساز شد تا جایی که صدای اعتراض همه بازیکنان را بعد از لو رفتن این اقدام بلند کرد. پرداخت هایی از 50 تا 400 میلیون تومان که در ابتدا از سوی باشگاه تکذیب شد اما در نهایت سران استقلال زیر بار آن رفتند.

 

گفته می شود سه نفر از تازه واردها نفری 50 میلیون تومان به عنوان ودیعه مسکن دریافت کرده اند و یک نفر دیگر از تازه واردها رقمی در حدود 400 میلیون تومان از پیش پرداخت اولیه را نقدا دریافت کرده تا حاضر به ثبت قرارداد شده است که همین موضوع و تبعیض میان اعضای تیم خشم استقلالی ها را برانگیخته و اعتراضات آنها را در پی داشت تا منصوریان با بحران جدی دیگری دست و پنجه نرم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: