کد خبر: ۷۳۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۸
دوره آموزشی اصول مهندسی خوردگی، بازرسی پوشش ها و رنگ ها ویژه کارکنان شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.
دوره آموزشی اصول مهندسی خوردگی، بازرسی پوشش ها و رنگ ها برگزار شد

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این دوره طی روزهای 14 تا 15 مرداد ماه با حضور دکتر سید حسین میر، دکترای مهندسی خوردگی و فرسایش از دانشگاه شیراز و مشاور فرسایش و تخریب وزارت نفت و کارکنان واحد های فنی و عمرانی، در سالن اجتماعات شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این دوره آموزشی دکتر حسین میر، با سر فصل هایی  از جمله آشنایی با خوردگی و فرسایش، شناخت انواع خوردگی ها، مکانیسم انواع خوردگی ها، انواع محیط های خوردگی، روش های پایش خوردگی و جلوگیری از خوردگی مطالبی را ارائه داد.

شایان ذکر است، محیط های مرطوب و در مجاورت دریا به علت وجود یون های خورنده، تاسیسات و تجهیزات پایه فلزی را به شدت دچار فرسودگی و تخریب زود رس می کند، بدین منظور برای  افزایش عمر کاری، جلوگیری از وارد آمدن هزینه های گزاف تعمیرات و ترمیم های مربوط به سازه ها و تجهیزات مذکور و جلوگیری از کاهش ضریب ایمنی تاسیسات پایه فلزی فرسوده، اشراف به علم خوردگی و فرسایش عاملی ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: