کد خبر: ۷۳۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۳
سردار جزایری:
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: اگر بازهم خارج از چارچوب قوانین بین‌المللی و قواعدی که ایران در زمینه عبور مسالمت‌آمیز نفتکش‌ها و کشتی‌ها از منطقه اعلام کرده است، تخلفی صورت بگیرد، رزمندگان اسلام به آن پاسخ خواهند داد.
رفتار ایران در خلیج فارس درچارچوب مقررات بین المللی و کاملا حرفه‌ای است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردارسرتیپ سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید بابایی در جمع خبرنگاران درخصوص واکنش آمریکایی‌ها نسبت به برخورد شناورهای ایرانی در خلیج فارس گفت: رفتار ایران در خلیج فارس در چارچوب مقررات بین‌المللی و کاملا حرفه‌ای است.

او تاکید کرد: اگر بازهم خارج از چارچوب قوانین بین‌المللی و قواعدی که ایران در زمینه عبور مسالمت‌آمیز نفتکش‌ها و کشتی‌ها از منطقه اعلام کرده است، تخلفی صورت بگیرد، رزمندگان اسلام به آن پاسخ خواهند داد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: آنچه آمریکایی‌ها مدعی بودند، بیشتر یک مساله تبلیغاتی و پروپاگاندای رسانه‌ای بود که در وقت خودش آن را تکذیب کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: