کد خبر: ۷۳۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۲
روغنی:
عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس درباره حضورش در این باشگاه گفت: خوشحالم در کنار این باشگاه مردمی قرار دارم و می‌توانم به موفقیت آن در کنار سایر اعضای هیات مدیره کمک کنم.
هیچ مصاحبه‌ای درباره بدهی های پرسپولیس نکرده‌ام/ روزهای بزرگ پرسپولیس ادامه‌دار خواهد بودبه گزارش خبرداغ ، ابوالفضل روغنی، عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره حضورش در این باشگاه گفت: خوشحالم در کنار این باشگاه مردمی قرار دارم و می‌توانم به موفقیت آن در کنار سایر اعضای هیات مدیره کمک کنم.

 

وی در مورد مطالب منتسب به خود درباره بدهی‌های این باشگاه گفت: با هیچ رسانه‌ای در این مورد صحبت نکرده‌ام و قطعا بعد از دیدار با دکتر طاهری و سایر اعضای هیات مدیره بایستی در این مورد اظهار نظر کرد. هدف همه ما کمک به پرسپولیس است و آسودگی خیال هواداران این تیم مردمی در سراسر کشور و حتی جهان.

 

روغنی گفت: اساس کار در این باشگاه همدلی و همراهی است و روزهای بزرگ پرسپولیس ادامه‌دار خواهد بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: